Reklamace a vrácení zboží
Dorazilo vám zboží a zjistili jste, že vám barevně neladí, nebo jste zvolili špatný rozměr. Nezoufejte, zde najdete kroky, jak postupovat v případě vrácení zboží.
Pokud je něco v nepořádku, kontaktujte nás na email podpora@lalivi.cz
Nebo telefonicky na +420777829628
Vše spolu co nejdříve vyřešíme a doladíme k vaší spokojenosti.
Pokud chcete zboží, nebo část zboží vrátit v zákonné lhůtě do 14 dní od převzetí balíčku. Nejdříve výrobky pečlivě zabalte, do balíčku nezapomeňte přiložit papír, kde stačí ručně napsat tyto informace:
Příklad
číslo objednávky: 2207100005
vaše jméno: Jana Nováková
číslo účtu: 1111111111/2222
Poté balíček zašlete a vyberte si jednu z variant.
Varianta č. 1. na adresu
Věra Zborovská, Školní 282, 739 24 Krmelín, email: podpora@lalivi.cz, tel.: 777829628
Varianta č. 2. na pobočku zásilkovny
Věra Zborovská, email: podpora@lalivi.cz, tel.: 777829628, pobočka: Z-Box, Zahradnická 375, ID 12242, 739 24 Krmelín
nebo Krmelín, Brušperská 330, ID 11514, Cukrárna pod Ořechem.
Po doručení balíček s výrobky zkontrolujeme a během týdne pošleme platbu za část vráceného zboží na váš účet. Nebo za celou objednávku v případě vrácení celé objednávky. Poštovné za zaslanou zásilku zpět v zákonné lhůtě do 14 dní hradí zákazník.